GYIK

Gyakori kérdések

1. Mi az a menedzselt IT üzemeltetés?

A Menedzselt IT üzemeltetés egy átalánydíjas szolgáltatás, ami vállalkozása teljes informatikai infrastruktúrájának költség optimális üzemeltetését lefedi, mind szoftveres, mind hardveres oldalról. IT infrastruktúra elemei:

  • Szerverek
  • Munkaállomások
  • Nyomtatók
  • Hálózati eszközök
  • Telefon és Fax készülékek
  • Mennyiségi licencek kezelése
  • Szoftverek kezelése

2. Mennyibe kerül a szolgáltatás?

Szolgáltatásunk díja a felügyelt számítógépek számától függ.

Windows operációs rendszerű munkaállomás üzemeltetési díja: 2 000 ft + áfa / hó
Windows / Unix szerver üzemeltetési díja: 10 000 ft + áfa / hó

Példaként: adott egy iroda, melyben 10 darab számítógép, 1 db szerver, 1 nagy teljesítményű központi nyomtató és Wifi hálózat található. Ennek az irodának havi üzemeltetési díja 40 000 Ft + áfa / hó. Ez tartalmaz havi 1 fix helyszíni karbantartást, havi 4 igény szerinti kiszállást, távoli eléréssel történő problémamegoldást tetszőleges számban.

Lépjen velünk kapcsolatba, hogy egy ingyenes rendszer átvilágítás után személyre szabott ajánlatot adhassunk Önnek!

3. Munkatársaink hányszor kérhetnek segítséget önöktől?

Akárhányszor. Nem korlátozzuk sem a távoli, sem a helyszíni munkák számát. Ennek egyszerűen az az oka, hogy ha odafigyelve és lelkiismeretesen dolgozunk, ritkán kellünk.

4. Miért ne ismerőst hívjunk, ha nem működik valami?

Egy ismerős vagy részmunkaidős rendszergazda sokszor nem tud naprakész maradni a legújabb megoldásokban és technológiákban, illetve nem mindig érhető el ha szükség van rá, ezzel termelékenység csökkenést okozva Önnek. A Menedzselt IT üzemeltetés egy megfizethető, naprakész, mindig elérhető, professzionális megoldás az Ön számára.

5. Mit jelent a távoli segítségnyújtás? Biztonságos?

Igen. Egy biztonságos, titkosított és jelszóval védett csatornán keresztül használunk egy olyan távvezérlő programot, amely lehetővé teszi, hogy lássuk az Ön képernyője tartalmát. Önnel együtt vezéreljük az egeret és billentyűzetet. A folyamat során Ön szemmel végigkísérheti munkánkat. 

6. Miért fontos a biztonsági mentés?

Közismert és elfogadott tény az IT világban, hogy 100%-os biztonság nem létezik. Aki azt gondolja, hogy saját / céges adatai teljes biztonságban vannak, azokat érik a legnagyobb problémák. Mi olyan adatmentő rendszerrel dolgozunk, meg a mentéseket ütemezve (napi / heti / havi), automatikusan végzi.

7. Ajánlott-e szerver számítógépet vásárolni / fenntartani?

A válasz nagy mértékben függ a vállalkozás tevékenységétől, napi munkafolyamataitól. Általánosságban elmondható, hogy mikro- és kisvállalkozásoknak (1-10 munkatárs) nem szükséges szerver fenntartása. Számos felhő alapú szolgáltatás elérhető, melyek ma már biztonságos, stabil, bárhonnan elérhető szolgáltatásokat kínálnak gyakran a szerver fenntartási költségeinek töredékéért. Lépjen velünk kapcsolatba, hogy egy ingyenes rendszer átvilágítás után személyre szabott ajánlatot adhassunk Önnek!

on 27 december 2017
Találatok: 137