Saját fejlesztésű teljes körű logisztikai rendszerünk idén készült el, bevezetése több partnerünknél is folyamatban van. Fő funkciója a raktározás, és a csatlakozott webshopokon keresztül érkező rendelések teljes körű kiszolgálása.
A szoftver teljes egészében online platformon fut, így bárhonnan, bármikor, bármilyen eszközről elérhető (meglévő internet kapcsolat esetén), nem igényel semmilyen telepítést. Rendszerünk modulos felépítésű, így minden ügyfelünk megtalálhatja a a számára legmegfelelőbb összeállítást, ezzel időt és pénzt takaríthat meg.
A szoftver regisztráció után érhető el, egyéni vállalkozók, illetve kis- és középvállalkozások számára ajánljuk. Sikeres regisztráció után a felhasználó megtekintheti a főbb funkciókat, kipróbálhatja az egyes menüpontokat, de nem véglegesíthet feladatokat. (terméket felvihet a rendszerbe, de nem tudja rögzíteni) Emellett a menüsávban egy „aktiválás” menüpont jelenik meg, mely a szerződéskötéshez szükséges adategyeztetésre viszi a felhasználót. A rendszer sikeres szerződés kötés után használható teljes értékű szoftverként.
Logisztikai rendszerünk fő funkciói:
- Rendelések kezelése modul - webshopokon keresztül érkező rendelések kezelése, feldolgozása, csomagolási szabályok alkalmazása
- Termékkezelés modul - importálás fájlból, termékcsoportok létrehozása, termék(ek) + csomagolási KITT-ek készítése, selejt termékek kezelése
- Pénzügy modul - utánvétek, szolgáltatási díjak kezelése
- Felhasználói modul - lehetőség van regisztrációnként több felhasználót hozzáadni a rendszerhez megfelelő jogosultsági szintek hozzárendelése mellett
- Szállító levél modul - ki- és beszállítások kezelése, dokumentálása
- API kapcsolatok - közvetlen integráció a legelterjedtebb webshop modulokhoz, egyéni api készítésének lehetősége
- Admin felület - egyszerű, letisztult admin felület, ahonnan a tulajdonos (vagy az általa kijelölt személy) a vállalkozás minden vonatkozó adatát / eredményét / készletét eléri.