Van egy ital a világon,
párját annak nem találom!
Gyümölcseink heves vére,
minden magyar büszkesége!
Ősapáktól örököltük,
minden évben ki is főztük.
Más itallal nem cserélek,
Pálinkában van az élet!
cyclick_palinka

 

kajszibaracksárgabarack Prunus armeniaca az egyik legértékesebb, legsokoldalúbban hasznosítható gyümölcsünk. Nincs különbség a kajszibarack vagy sárgabarack megnevezés között, ugyanazt a gyümölcsöt jelenti. Lombfakadás előtt, kora tavasszal virágzik. Termését a téli és kora tavaszi fagy gyakran megtizedeli. Védett helyen ritkán károsodik. Talajban nem válogat, de legjobban meszes talajban, meleg fekvésben fejlődik.

Pálinkánk Abaújszántóról származik, ahol a gazda jelenleg 330 termő barackfát gondoz, összesen 1,5 hektáron. Az alapanyagot az alábbi gyümölcsfajtákból állítja össze:

bergeron

Bergeron sárgabarack

12 nappal a Magyar kajszi után érik. Friss fogyasztásra és ipari feldolgozásra is alkalmas. Gyümölcse valamivel kisebb mint a Magyar kajszi -é, kissé megnyúlt gömb alakú. Héja narancssárga a napos oldalon élénkpiros. Húsa narancssárga, kemény, kiváló ízű. Feltörő növekedésű, közepesen sűrű koronát nevel. Korán termőre fordul, rendszeresen és bőven terem.

cegledi_orias  

Ceglédi óriás kajszi

Mérete nagy, a hagyományos technológiával nevelve 50-70 gr. Megfelelő vízellátás, metszés esetén az átlagtömeg a 90-120 gr-ot is elérheti. Alakja megnyúlt, oldalról lapított. Héja világos narancssárga, a napos oldalon pirossal fedett. Húsa narancssárga, lédús, ízletes. Magja édes. Közepes növekedési erélyű.

magyar_kajszi

Magyar kajszi

Július közepén érik. Gyümölcse minden irányú felhasználásra alkalmas. Közepes méretű (45gr.) gyümölcse gömbölyded, oldalról kissé lapított. Héja narancssárga, a napos oldalon kárminpiros fedőszínnel mosott. Húsa narancssárga, lédús, igen finom.

cegledi_bibor

Ceglédi Bíbor kajszi

A Magyar kajszival együtt, vagy 1-2 nappal korábban érik. Friss fogyasztásra és befőtt készítésre is kiváló fajta. Gyümölcse nagy, megnyúlt, oldalról lapított. Narancssárga alapszínén élénkpiros fedőszín alakul ki a gyümölcs 30-50%-án. Húsa narancssárga, rostos, bőlevű, ízletes.

Megjelent: 19 december 2018
Találatok: 2355

A vállalati vezetés által megoldandó feladat olyan IT szolgáltatás létrehozása, mely az üzleti működést optimális hatékonysággal kiszolgálja, gyorsítja, egyszerűsíti, olcsóbbá és átláthatóbbá teszi a feladatok ellátását. Emellett új piaci lehetőségeket teremt a korszerű technológiák adta lehetőségek kihasználásával és a működési költségek folyamatos csökkentésével.

A jól menedzselt IT szolgáltatásra jellemző az optimális költség és a felhasználói elégedettség. Ezek eléréséhez megfelelő út a felhasználói bejelentések, valamint a megoldáshoz szükséges időt indokolt szinten tartani. A bejelentések száma befolyásolható a támogatott hardverek, szoftverek sztenderdizálásával, ugyanakkor csökkenti a időráfordítást, így növelve az elégedettséget.

A Cyclick Kft. testre szabott IT megoldásai biztosítják vállalata számára a korszerű IT szolgáltatásokkal járó előnyöket és leveszi az informatika szervezésének és menedzselésének feladatait válláról. Az alábbi területeken nyújtunk professzionális szolgáltatást:

  1. Servicedesk / Helpdesk - 24 órás, online, bárki számára elérhető hibabejelentő rendszerünket megtekintheti a helps.hu oldalon.
    A szolgáltatás előnyei:
    • Egypontos és centralizált kapcsolatot biztosít a végfelhasználók és az IT szervezet között
    • Az üzletvitel céljainak elérése érdekében magas színvonalú informatikai támogatást nyújt
    • Azonosítja és csökkenti az informatikai szolgáltatások TCO értékét
    • Támogatja az üzletvitel, IT technológia vagy IT folyamatok mentén létrejövő változásokat
    • Fokozza az ügyfél-elégedettséget
    • Üzletvitel számára döntéstámogatási adatokat képes szolgáltatni a vállalat és azon belül az informatikai működésről és annak minőségéről
    • Bejelentések kiértékelése által további üzleti lehetőségeket fed fel
    Servicedesk / Helpdesk által ellátott feladatok:
    • Hibajegy regisztrálás és nyomkövetés
    • Incidensek, szolgáltatási igények priorálása, kategorizálása -> üzemeltető szakcsoport közvetlen elérése
    • Szolgáltatási igény menedzsment
    • Felhasználói segítségnyújtás

  2. Kliens menedzsment - PC üzemeltetés -
    Egy szervezet működésének fontos részét képezik a kliens gépek, melyek használatával az érték létrejön. Ennek megfelelően az informatikai infrastruktúra ezen részének üzemeltetése és támogatása - mind hardveres, mind szoftveres szinten - feltétele a szervezet eredményes működésének.
    Kliens menedzsment szolgáltatásunk a következő főbb elemeket foglalja magában:
    • Windows / Unix alapú gépek rendszeres (heti / havi) karbantartása
    • Hardver igények kezelése, problémák elhárítása
    • Szoftverkörnyezet egységesítése, állandó frissítésének biztosítása
    • Vírus és egyéb kártékony programok elleni védelem beépítése, naprakészen tartása
    • Automatizált biztonsági mentési folyamatok beállítása
    • Biztonsági mentések tárolása helyben / távoli szerveren
    • Egységes kliens házirend készítése, alkalmazása, betartásának ellenőrzése

  3. Szerver infrastruktúra menedzsment -
    Az informatikai üzemeltetésnek a vállalati szervezetben, mint belső szolgáltató egységnek kell működnie. Az eszközökkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos problémák megoldásánál többet jelent az informatikai infrastruktúra üzemeltetése. Az üzleti igényeknek megfelelő, stabil, megbízható informatikai háttér biztosításához átgondolt folyamatokra is szükség van. Az általunk alkalmazott korszerű üzemeltetési módszertan fejlett, nemzetközileg bevált gyakorlatokon alapul, a szolgáltatás teljes folyamata minőségbiztosított keretek közt zajlik, ügyfeleink számára átlátható, ellenőrizhető formában.
    Ezen folyamatok működése biztosítja leginkább az informatikai rendszer által nyújtott szolgáltatások rendelkezésre állását és folyamatos fejlődését az üzlet igényei szerint. A megfelelően működő üzemeltetési szolgáltatások segítségével optimálisan lehet kihasználni az erőforrásokat.
    7x24 órában elérhető támogatási és üzemeltetési szolgáltatás nyújtásával és a megfelelő üzemeltetési, karbantartási és változáskezelési eljárások alkalmazásával tudjuk biztosítani a kiszolgálók által nyújtott informatikai szolgáltatások megbízható és magas rendelkezésre-állású üzemelését.
    Szerver menedzsment szolgáltatásunk a következő legfőbb elemeket foglalja magában:
    • Windows és UNIX alapú szerverek üzemeltetése
    • Rendszeres karbantartás (napi / heti / havi)
    • Automatizált biztonsági mentések beállítása
    • Szoftverfrissítések automatikus fogadása, telepítések ellenőrzése
    • Biztonsági mentések helyi / távoli tárolása

  4. Hálózat menedzsment -
    A vállalati informatikai infrastruktúra egyik legfontosabb eleme az informatikai hálózat, amely a cég üzleti igényeit kiszolgáló informatikai rendszerek és szolgáltatások alapja. Napjainkban a tárolt adatmennyiségek és sávszélességigények növekedése, a virtualizált környezetek és a mobil eszközök térnyerése, a hálózatok szükségszerű nyitottságában rejlő biztonsági kockázatok mind egy olyan infrastruktúrát követelnek meg, amely gyors, magas rendelkezésre állással rendelkezik, továbbá a változó igényekre és a felmerülő hibákra képes azonnal reagálni.
    Az infrastruktúra hatékony, biztonságos, hosszútávon fenntartható üzemeltetése szempontjából elengedhetetlenül fontos a hálózatot alkotó aktív és passzív eszközök állapotának, működésének, terheltségének állandó figyelemmel kísérése, vagyis a hálózatot alkotó komponensek menedzsmentje. A menedzsment tevékenység alapján megfigyelt forgalmi és terheltségi adatok segítségével megelőzhetőek a fokozott igénybevételből, az előre jelezhető meghibásodásokból eredő szolgáltatási szint csökkenések. Továbbá gyorsan és megfelelő idő alatt lehet diagnosztizálni és elhárítani azokat a már kialakult hálózati hibákat, illetve az elvárt szolgáltatási szintnek megfelelően lehet helyre állítani a kiesett szolgáltatásokat, funkciókat, amelyek hatással vannak a vállalat üzletmenetére. A mért adatok időbeli változását elemezve két fontos tényezőre is fényt deríthet a hálózat üzemeltetője. Kimutathatóak egyrészt azon rövidebb időszakok, mikor a hálózat rendszeresen fokozott terhelésnek van kitéve, az üzleti folyamatoktól függően napi vagy akár éves rendszerességgel, így előre felkészülhet ezen időszakok megnövekedett igénybevételére. Másrészt, olyan hosszú távú trendek figyelhetőek meg az adatokból, amelyek a hálózat szükségszerű bővítését jelezhetik előre, vagy a nem megfelelő kapacitás-elosztását mutathatják ki.
    A központi hálózatmenedzsment előnyei:
    • áttekinthetőség, rugalmasság, tervezhetőség
    • fokozott biztonság, magasabb rendelkezésre állás
    Hálózat menedzsment szolgáltatásunk a következő legfőbb elemeket foglalja magában:
    • stabil, biztonságos, vezetékes / vezeték nélküli összeköttetés biztosítása szerver és kliens között
    • Hálózatok szegmentálása, VLAN-ok kezelése
    • Tűzfalak optimalizációja
    • QoS bevzetése / optimális alkalmazása

Számítsa ki Ön is számítógépes rendszerének üzemeltetési költségeit online kalkulátorunk segítségével!

Amennyiben további információt szeretne kapni a szolgáltatásról, lépjen velünk kapcsolatba ezen a linken!

Megjelent: 25 január 2018
Találatok: 4304

Gyakori kérdések

1. Mi az a menedzselt IT üzemeltetés?

A Menedzselt IT üzemeltetés egy átalánydíjas szolgáltatás, ami vállalkozása teljes informatikai infrastruktúrájának költség optimális üzemeltetését lefedi, mind szoftveres, mind hardveres oldalról. IT infrastruktúra elemei:

  • Szerverek
  • Munkaállomások
  • Nyomtatók
  • Hálózati eszközök
  • Telefon és Fax készülékek
  • Mennyiségi licencek kezelése
  • Szoftverek kezelése

2. Mennyibe kerül a szolgáltatás?

Szolgáltatásunk díja a felügyelt számítógépek számától függ.

Windows operációs rendszerű munkaállomás üzemeltetési díja: 2 000 ft + áfa / hó
Windows / Unix szerver üzemeltetési díja: 10 000 ft + áfa / hó

Példaként: adott egy iroda, melyben 10 darab számítógép, 1 db szerver, 1 nagy teljesítményű központi nyomtató és Wifi hálózat található. Ennek az irodának havi üzemeltetési díja 40 000 Ft + áfa / hó. Ez tartalmaz havi 1 fix helyszíni karbantartást, havi 4 igény szerinti kiszállást, távoli eléréssel történő problémamegoldást tetszőleges számban.

Lépjen velünk kapcsolatba, hogy egy ingyenes rendszer átvilágítás után személyre szabott ajánlatot adhassunk Önnek!

3. Munkatársaink hányszor kérhetnek segítséget önöktől?

Akárhányszor. Nem korlátozzuk sem a távoli, sem a helyszíni munkák számát. Ennek egyszerűen az az oka, hogy ha odafigyelve és lelkiismeretesen dolgozunk, ritkán kellünk.

4. Miért ne ismerőst hívjunk, ha nem működik valami?

Egy ismerős vagy részmunkaidős rendszergazda sokszor nem tud naprakész maradni a legújabb megoldásokban és technológiákban, illetve nem mindig érhető el ha szükség van rá, ezzel termelékenység csökkenést okozva Önnek. A Menedzselt IT üzemeltetés egy megfizethető, naprakész, mindig elérhető, professzionális megoldás az Ön számára.

5. Mit jelent a távoli segítségnyújtás? Biztonságos?

Igen. Egy biztonságos, titkosított és jelszóval védett csatornán keresztül használunk egy olyan távvezérlő programot, amely lehetővé teszi, hogy lássuk az Ön képernyője tartalmát. Önnel együtt vezéreljük az egeret és billentyűzetet. A folyamat során Ön szemmel végigkísérheti munkánkat. 

6. Miért fontos a biztonsági mentés?

Közismert és elfogadott tény az IT világban, hogy 100%-os biztonság nem létezik. Aki azt gondolja, hogy saját / céges adatai teljes biztonságban vannak, azokat érik a legnagyobb problémák. Mi olyan adatmentő rendszerrel dolgozunk, meg a mentéseket ütemezve (napi / heti / havi), automatikusan végzi.

7. Ajánlott-e szerver számítógépet vásárolni / fenntartani?

A válasz nagy mértékben függ a vállalkozás tevékenységétől, napi munkafolyamataitól. Általánosságban elmondható, hogy mikro- és kisvállalkozásoknak (1-10 munkatárs) nem szükséges szerver fenntartása. Számos felhő alapú szolgáltatás elérhető, melyek ma már biztonságos, stabil, bárhonnan elérhető szolgáltatásokat kínálnak gyakran a szerver fenntartási költségeinek töredékéért. Lépjen velünk kapcsolatba, hogy egy ingyenes rendszer átvilágítás után személyre szabott ajánlatot adhassunk Önnek!

Megjelent: 27 december 2017
Találatok: 3078

A Cyclick Kft. elkötelezett partnere a magyarországi kis- és közép vállalkozásoknak. Fix,  elérhető áron nyújtunk IT szolgáltatásokat azért, hogy az ön munkáját megkönnyítsük. Cégünk szakképzett kollégákkal, modern felszereléssel és több éves üzemeltetési tapasztalattal rendelkezik.Testre szabott IT megoldásaink biztosítják vállalata számára a korszerű IT szolgáltatásokkal járó előnyöket és leveszik az informatika szervezésének és menedzselésének feladatait válláról. Az alábbi területeken nyújtunk professzionális szolgáltatást:

Servicedesk / Helpdesk

  • 24 órás, online, bárki számára elérhető hibabejelentő rendszer
  • Hibajegy regisztrálás és nyomkövetés
  • Incidensek, szolgáltatási igények priorálása, kategorizálása -> üzemeltető szakcsoport közvetlen elérése
  • Szolgáltatási igény menedzsment
  • Felhasználói segítségnyújtás
  • Tekintse meg a www.helps.hu oldalon!

PC üzemeltetés

  • Windows / Unix alapú gépek rendszeres (heti / havi) karbantartása
  • Hardver igények kezelése, problémák elhárítása
  • Szoftverkörnyezet egységesítése, állandó frissítésének biztosítása
  • Vírus és egyéb kártékony programok elleni védelem beépítése, naprakészen tartása
  • Automatizált biztonsági mentési folyamatok beállítása
  • Biztonsági mentések tárolása helyben / távoli szerveren
  • Egységes kliens házirend készítése, alkalmazása, betartásának ellenőrzése

Hálózat menedzsment

  • stabil, biztonságos, vezetékes / vezeték nélküli összeköttetés biztosítása szerver(ek) és kliens(ek) között
  • Hálózatok szegmentálása, VLAN-ok kezelése
  • Tűzfalak optimalizációja
  • QoS bevzetése / optimális alkalmazása
  • Hálózati erőforrások - nyomtatók, multifunkciós készülékek, adattárolók - üzemeltetése

Szerver üzemeltetés

  • Windows és UNIX alapú szerverek üzemeltetése
  • Rendszeres karbantartás (napi / heti / havi)
  • Automatizált biztonsági mentések beállítása
  • Szoftverfrissítések automatikus fogadása, telepítések ellenőrzése
  • Biztonsági mentések helyi / távoli tárolása

Számítsa ki üzemeltetési költségeit online kalkulátorunk segítségével most!

Amennyiben további információt szeretne kapni a szolgáltatásainkról, lépjen velünk kapcsolatba ezen a linken!

Irodánkat megtalálja, a Kolosy tér mellett, Bokor utca 17-21 szám alatt.

Megjelent: 25 január 2018
Találatok: 5069

Székhelyünk

  • ___1037 Budapest, Bokor utca 17-21.
  • ___+36.30.721.4299______________
  • ___Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Lépjen velünk kapcsolatba még ma!

Megjelent: 13 december 2017
Találatok: 3955