24 órás hiba bejelentő rendszerünk, online, bárki számára bárhonnan elérhető
Cégünk 24 órás online hibabejelentővel rendelkezik, melyre érkező hibajegyek kivizsgálását 12 órán belül megkezdjük!
A szolgáltatás előnyei:
- Egypontos és centralizált kapcsolatot biztosít a végfelhasználók és az IT szervezet között
- Az üzletvitel céljainak elérése érdekében magas színvonalú informatikai támogatást nyújt
- Azonosítja és csökkenti az informatikai szolgáltatások TCO értékét
- Támogatja az üzletvitel, IT technológia vagy IT folyamatok mentén létrejövő változásokat
- Fokozza az ügyfél-elégedettséget
- Üzletvitel számára döntéstámogatási adatokat képes szolgáltatni a vállalat és azon belül az informatikai működésről és annak minőségéről
- Bejelentések kiértékelése által további üzleti lehetőségeket fed fel
Helpdesk által ellátott feladatok:
- Hibajegy regisztrálás és nyomkövetés
- Incidensek, szolgáltatási igények priorálása, kategorizálása -> üzemeltető szakcsoport közvetlen elérése
- Szolgáltatási igény menedzsment
- Felhasználói segítségnyújtás
Hibabejelentő oldalunkat hiba.cyclick.hu címen érheti el.
Igény esetén külső helyszíni karbantartást, üzemeltetést is vállalunk.