Hiba bejelentés

24 órás hiba bejelentő rendszerünk, online, bárki számára bárhonnan elérhető

Cégünk 24 órás online hibabejelentővel rendelkezik, melyre érkező hibajegyek kivizsgálását 12 órán belül megkezdjük!

A szolgáltatás előnyei:

  • Egypontos és centralizált kapcsolatot biztosít a végfelhasználók és az IT szervezet között
  • Az üzletvitel céljainak elérése érdekében magas színvonalú informatikai támogatást nyújt
  • Azonosítja és csökkenti az informatikai szolgáltatások TCO értékét
  • Támogatja az üzletvitel, IT technológia vagy IT folyamatok mentén létrejövő változásokat
  • Fokozza az ügyfél-elégedettséget
  • Üzletvitel számára döntéstámogatási adatokat képes szolgáltatni a vállalat és azon belül az informatikai működésről és annak minőségéről
  • Bejelentések kiértékelése által további üzleti lehetőségeket fed fel

Helpdesk által ellátott feladatok:

  • Hibajegy regisztrálás és nyomkövetés
  • Incidensek, szolgáltatási igények priorálása, kategorizálása -> üzemeltető szakcsoport közvetlen elérése
  • Szolgáltatási igény menedzsment
  • Felhasználói segítségnyújtás

Hibabejelentő oldalunkat helpdesk.cyclick.hu címen érheti el.

Cyclick Helpdesk

Emellett készséggel állunk partnereink rendelkezésére email-ben és telefonon egyaránt.

Igény esetén külső helyszíni karbantartást, üzemeltetést is vállalunk.

on 16 december 2017
Találatok: 174

Kérjen ajánlatot még ma!